Az SAP Customer Experience megoldásai segítenek ügyfeleket vonzani és megtartani, miközben növelik a cég bevételét is. A megoldások segítenek megérteni az ügyfelek igényeit, és teljes mértékben kiszolgálni azokat.
A vállalat minden adatforrásából származó egységes ügyfélprofil egyedi betekintést nyújthat az ügyfelek jobb kiszolgálásához. Vonja be ügyfeleit azáltal, hogy betekintést nyer, és személyre szabott élményeket nyújt. Az SAP CRM megoldások portfóliója a megfelelő üzenetet a megfelelő időben és a megfelelő helyen juttathatja el az elkötelezettség ösztönzésére és az ügyfelek cselekvésre ösztönzésére. A gyors és egyszerű vásárlási élménytől a zökkenőmentes átvételre kész megrendeléseken át a szervizhívásra való időben történő megjelenésig.
A márka ígéretének teljesítése kulcsfontosságú az ügyfelek elégedettsége szempontjából.

More Stories
A munkaerő-kölcsönzés mint stratégiai megoldás a modern vállalatok HR-kihívásaira
A hiányszakmákban történő hatékony toborzás stratégiái: kihívások és megoldások a magyar munkaerőpiacon
5 gyakori hiba a generáltervezés során, és hogyan kerülhetők el